Ahir, la Colla Tabalera i Gegantera va omplir els carrers del barri d’alegria i animació per celebrar la Festa Major de Torre Llobeta i Vilapicina. Amb el gegant Martí al capdavant, la cercavila va començar a la plaça de Torre Llobeta, recorrent carrers com Cartellà o Fabra i Puig fins arribar al Mercat de la Mercè, on van compartir els seus ritmes amb tots els visitants i paradistes.

La festa va continuar fins a Virrei Amat, passant per la fira, i va culminar als Jardins de Xiringoi, on van interpretar el seu últim tema abans de despedir-se.

Volem agrair a l’Associació de Veïns de Torre Llobeta i Vilapicina per confiar en la nostra colla per animar la seva festa i per la magnífica organització del matí. També volem fer un especial reconeixement a totes les famílies de la Colla Tabalera i, per descomptat, a les dues persones que van portar el gegant Martí!

Us deixem aquí amb el programa de la festa major. Fins al 13 d’octubre trobareu activitats!

Deixa un comentari